Algemene voorwaarden

JUULS by Sarah
Transvaalstraat 29
8793 Sint-Eloois-Vijve
Contacteer via mail
BE 0656.606.658

Toepassing en goedkeuring algemene voorwaarden

  • De bestelling en verkoop van juwelen of producten via juulsbysarah.be worden aangeboden door Heirewegh Sarah. De algemene verkoopsvoorwaarden zijn van de verkoper.
  • Deze verkoopsvoorwaarden zijn van toepassing op al de verkopen aangeboden via de webshop juulsbysarah.be.
  • Door het plaatsen van een bestelling, verklaart de koper kennis te hebben genomen van de verkoopsvoorwaarden en aanvaardt deze.

Het aanbod

  • Alle juwelen zijn met veel zorg handgemaakt.
  • Naast de handgemaakte juwelen, biedt JUULS ook nog andere accessoires aan. Zo hebben wij een collectie horloges van o.a. Ernest en bieden wij clutches en portemonnees aan van Katie Loxton London. 
  • JUULS staat niet in voor enige kleurverschillen die je kan opmerken tussen de foto en het werkelijk artikel. Wij proberen om de foto’s zo kwaliteitsvol te nemen. 

Overeenkomst

Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van de bestelling.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt het volledige orderbedrag terugbetaald. Enkel de verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, houd je best rekening met volgende aandachtspunten:

  • De artikelen dienen in de originele staat teruggestuurd te worden;
  • De aangekochte artikelen dienen in de originele verpakking teruggezonden te worden;
  • De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. Uitgezonderd als JUULS een foute levering heeft opgestuurd;
  • De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien ze gedragen, beschadigd zijn of als je zelf de schade wou herstellen;
  • Artikelen met korting kunnen niet geretourneerd of geruild worden;
  • Wij ruilen geen artikels in voor een andere kleur. Zorg dus dat je zeker bent van je keuze bij het bestellen;
  • Items die buiten de retourtijd van 14 dagen vallen, nemen wij niet in retour.

Stuur ons alvast een e-mail om te laten weten dat u retourneert. Dit kan op dit formulier.

Retouradres

JUULS by Sarah
T.a.v. Sarah Heirewegh
Transvaalstraat 29
8793 Sint-Eloois-Vijve

De prijs

  • De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
  • Alle bestelde artikelen via de webshop blijven in het bezit van JUULS tot dat de betaling doorgevoerd en ontvangen is.

Garantie

  • De juwelen van JUULS by Sarah zijn fantasiejuwelen die met veel zorg zijn gemaakt. Indien er toch iets mis blijkt te zijn met het juweel, kan de klant dit binnen de 14 dagen na ontvangst terugsturen of bezorgen aan JUULS. Indien mogelijk zal het kosteloos hersteld worden.
  • Na een periode van 1 maand, worden de juwelen enkel hersteld tegen een vergoeding. Gelieve eerst contact op te nemen per mail zodat er gekeken kan worden of de nodige onderdelen nog beschikbaar zijn. Indien je akkoord gaat met de herstelling en de voorgestelde kostprijs hiervan, kan je ons het juweel opsturen of bezorgen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
  • Er is geen garantie op verkleuring van metalen onderdelen. Deze verkleuring is natuurlijk en afhankelijk van de zuurtegraad van de huid. Om verkleuring en beschadiging tegen te gaan, zorg je er best voor dat de juwelen niet in contact komen met water of detergent, de juwelen uitdoet alvorens te gaan slapen, parfums vermijdt en de juwelen altijd goed bewaard.
  • JUULS biedt geen garantie op horloges en/of producten van Katie Loxton. Indien er toch beschadiging zou zijn, dienen wij eerst contact op te nemen met de leverancier.

Levering en uitvoering

  • JUULS zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van uw bestelling.
  • De juwelen worden met de hand gemaakt en dat vraagt uiteraard enige tijd wanneer wij het juweel niet meer op voorraad hebben.
  • Afhankelijk van het besteltijdstip en de bestemmingsplaats, kan het enkele werkdagen duren voordat je het pakje ontvangt.
  • De verzendingskosten voor juwelen bedraagt €4,37; verzendingskosten voor portemonnees en clutches bedraagt €5,80. 
    De verzendingen gebeuren via bpack 24h van Bpost. Je kan de bestelling te allen tijde volgen via het trackingsnummer.
    Bestellingen vanaf €60 zijn gratis.
     Alle bestellingen passen in de brievenbus.
  • Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet/gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de klant hiervan uiterlijk binnen 1 week nadat hij een bestelling geplaatst heeft bericht. Dan heb je het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. De consument heeft geen recht op een schadevergoeding.
  • Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de klant geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de klant geen recht op een schadevergoeding.
  • Indien de levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal JUULS zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. De klant heeft de keuze om het vervangend artikel al dan niet te aanvaarden.
  • Bij artikelen die de klant wil afhalen, kan dit gebeuren binnen de 10 dagen via afspraak.

Betaling

De betaling dient via overschrijving te gebeuren. Na het plaatsen van de bestelling krijg je binnen de 48 uur via mail de gegevens van uw bestelling en het aankoopbedrag.

Dit bedrag dien je binnen de 10 werkdagen over te schrijven op het rekeningnummer BE 86 0018 0564 0650.

Indien de betaling niet tijdig gebeurt, dienen wij het artikel terug op onze webshop te plaatsen.

Klachtenregeling

  • Bij een klacht dient de klant zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Neem contact op via dit contactformulier. Wij doen er alles aan om deze klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen.
  • Eventuele klachten of gebreken dienen binnen de 14 dagen na levering gemeld te worden via e-mail.
  • Indien een klacht gegrond wordt bevonden door JUULS, zullen wij de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Hoe kan u bestellen?

  1. Plaats de juwelen in het winkelmandje.
  2. Laat uw gegevens achter.
  3. Via mail krijgt u alle betalingsgegevens van ons.
  4. De betaling dient via overschrijving te gebeuren.
  5. Wij verzenden uw pakje.

Opgelet

Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.

Wij houden de bestelling 10 dagen opzij. Indien wij in deze periode jouw betaling niet hebben ontvangen, komt de bestelling te vervallen.

Deze website maakt gebruik van cookies om te kunnen winkelen, onze website te kunnen verbeteren en deze cookiebalk te tonen. Door te surfen op deze website, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Welke cookies?