Algemene voorwaarden

JUULS door Sarah Heirewegh

Hallebedevaartstraat 3

8720 Wokken

Contactpersoon via mail

BE 0656.606.658

Toepassing en goedkeuring algemene voorwaarden

  • De bestelling en verkoop van juwelen van producten via juulsbysarah.be worden aangeboden door Heirewegh Sarah. De algemene verkoopvoorwaarden zijn van de verkoper.
  • Deze verkoopvoorwaarden zijn van applicatie op alle verkochte aanbiedingen via de webshop juulsbysarah.be .
  • Door het plaatsen van een bestelling, informatie over de verkoopvoorwaarden en deze.

Het aanbod

  • Alle juwelen zijn met veel zorg handgemaakt.
  • Naast de handgemaakte juwelen, biedt JUULS ook nog andere accessoires aan. 
  • JUULS staat niet in voor enige kleurverschillen tussen de foto en het werkelijk artikel. Wij proberen om de foto's zo kwaliteitsvol te nemen. 

Overeenkomst

Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van de bestelling.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt het volledige orderbedrag teruggestort. Enkel de verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, houd je beste rekening met volgende bestemmingen:

  • De artikelen dienen in de originele staat teruggestuurd te worden;
  • De aangekochte artikelen dienen in de originele verpakking teruggezonden te worden;
  • De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. Uitgezonderd als JUULS een foute levering heeft opgestuurd;
  • De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien ze gedragen, beschadigd zijn van als je zelf de schade zou herstellen;
  • Artikelen met korting kunnen niet worden geruild;
  • Wij ruilen geen artikelen in voor een andere kleur. Zorg dat u zeker bent van uw keuze bij het bestellen;
  • Items die buiten de retourtijd van 14 dagen vallen, nemen wij niet in retour.

Stuur ons alvast een e-mail om te laten weten dat u retourneert. Dit kan op dit formulier

De prijs

  • De prijzen van de aangeboden producten zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
  • Alle bepalingen artikelen via de webshop blijven in het bezit van JUULS tot datum de betaling en ontvangen is.

garantie

  • De juwelen van JUULS zijn fantasiejuwelen die met veel zorg zijn gemaakt. Indien er toch iets mis blijkt te zijn met het juweel, kan de klant dit binnen de 14 dagen na ontvangst terugsturen of bezorgen. 
  • Er is geen garantie op verkleuring van metalen onderdelen. Deze verkleuring is natuurlijk en afhankelijk van de zuurtegraad van de huid. Om verkleuring en beschadiging tegen te gaan, zorg je er het beste voor dat de juwelen niet in contact komen met water van wasmiddel, ze uitdoet voor het slapengaan, parfums vermijdt en de juwelen altijd goed bewaard.
  • JUULS biedt geen garantie op horloges en / of producten van Katie Loxton. Indien er toch beschadiging zou zijn, dienen wij eerst contact op te nemen met de leverancier.

Levering en uitvoering

  • JUULS zal de grootst mogelijke ontvangstheid in acht nemen bij de uitvoering van uw bestelling.
  • De juwelen worden met de hand gemaakt en dat vraagt ​​uiteraard tijd wanneer wij het juweel niet meer op voorraad hebben.
  • afhankelijk van het besteltijdstip en de bestemmingsplaats, kan het enkele werkdagen duren voordat je het pakje ontvangen.
  • De verzendingskosten voor € 4,37; verzendingskosten voor grote accessoires en geurstokjes/geurkaarsen bedragen € 5,70. 
    De verzendingen gebeuren via bpack 24h van Bpost.
    Vanaf € 50 worden er geen verzendingskosten aangerekend.
  • Indien de bezorging betalingen verricht, van indiening bestelling niet / ontvangen kan worden uitgevoerd, ontvangen de ontvangen ontvangen binnen 1 week hij een bestelling heeft ontvangen. Dan heb je het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. De consument heeft geen recht op een schadevergoeding.
  • Alle levertermijnen zijnf indicatie. Aan termijnen kan de klant geen ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de klant geen recht op een schadevergoeding.
  • Indien een product dat besteld werd toch niet meer voorradig bleek te zijn, zal JUULS zich inspannen om een ​​​​​​vervangend artikel beschikbaar te stellen. De klant heeft de keuze om het vervangende artikel al dan niet te goedgekeurd.

Betaling

De betalingsopdracht dient via overschrijving van QR-code/Payconiq te gebeuren. Na het plaatsen van de bestelling krijg je binnen de 24 uur via mail de gegevens van uw bestelling en het aankoopbedrag.

Dit bedrag dient binnen de 10 werkdagen over te schrijven op het rekeningnummer BE 86 0018 0564 0650.

Indien de betaling niet werd uitgevoerd, dienen wij het artikel terug op onze webshop te plaatsen.

Klachtenregeling

  • Bij een klacht klant zich begrijpen te weden tot de ondernemer. Neem contact op via dit contactformulier . Wij doen er alles aan om deze klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen.
  • Eventuele klachten van gebreken dienen binnen de 14 dagen na levering gemeld te worden via e-mail.
  • Indien een klacht gegrond door JUULS, wordt wij de weergegeven producten vervangen of gerepareerd.

Hoe kan je bestellen?

  1. Plaats de juwelen in het winkelmandje.
  2. Laat uw gegevens achter.
  3. Via mail krijgt u alle betalingsgegevens van ons.
  4. De betalingsopdracht dient via overschrijving te gebeuren of met de QR-code van Payconiq.
  5. Wij verzenden uw pakje.

Opgelet

Alle hefboomtermijnen zijn een indicatie. Aan termijnen kan de consument geen ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.

Wij houden de bestelling 10 dagen opzij. Indien wij in deze periode uw betaling niet ontvangen, komt de bestelling te vervallen.

Deze website maakt gebruik van cookies om te kunnen winkelen, onze website te kunnen verbeteren en deze cookiebalk te tonen. Door te surfen op deze website, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Welke cookies?